Jump to content
Eternal Lands Official Forums
HeLLRaiZeR

Dansker?

Recommended Posts

Er her nogle dansker der spiller EL? Föler mig meget ensom :\ Og hvis du undrer hvorfor jeg ikke kan skrive danske ö så er det kun fordi jeg har en computer med et svensker keyboard ;P

Edited by HeLLRaiZeR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh, jeg troede jeg var den eneste Dansker i det her spil! :) I kan PMe mig ingame hvis I vil snakke, jeg er online mest fra klokken 6 till 1 :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dansker!

 

Jeg er ikke dansk, men nordmann. Helt dødt på den norske tråden så jeg kjedet meg litt her og tenkte at jeg skulle si hey til alle dansker :pinch:

 

 

Albazz

Edited by Albazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dansker!

 

Jeg er ikke dansk, men nordmann. Helt dødt på den norske tråden så jeg kjedet meg litt her og tenkte at jeg skulle si hey til alle dansker B)

 

 

Albazz

 

Goddag min ven :hug: Jeg har faktisk varet i Oslo to gange, men fyforhelvede hvor meget tingene koster der! Sindsygt, halvtreds kroner for en is..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe stemmer det. er et relativt dyrt land. Men du vet vi er jo tross alt nordens svar å¨oljesjeiker så penger er det flust med :wub:

 

Forresten burde heller reise til Sør-Norge, mye koseligere der. Selv trives jeg minst like godt i Danmark som her til lands, har tilbringt en god del tid i Danmark.

 

Alby

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe stemmer det. er et relativt dyrt land. Men du vet vi er jo tross alt nordens svar å¨oljesjeiker så penger er det flust med :P

 

Forresten burde heller reise til Sør-Norge, mye koseligere der. Selv trives jeg minst like godt i Danmark som her til lands, har tilbringt en god del tid i Danmark.

 

Alby

 

Heh ja, det er sku da en skam at vi ik invaderede jer for nogle hundrede år siden, så ville all den vidunderlige olie vare vores! :P Spög aside, jeg ku faktiskt godt tänke mig å leve i Norge. Ni har meget goe politiker der ikke er skamede over å vare stolt overfor sit land, og jeres invandrerpolitik har fungeret lang bedre end resten af jorden. For tillfelder bor og arbejder jeg i Sverige, og jeg skal sige dig at her er det katastrofe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe jo vi har ho lenge verdens skandinavias lille kasteball, slutt på det nå da heldigvis.

 

Er enig at vår invandringspolitikk fungerer, men innvandringspolitikk er et vanskelig tema. Vanskelig å skille mellom dem som trenger oppholdstillatelse fra dem som bare prøver seg. Men alt i alt er det ikke så galt mener nå jeg.

 

Sverige er sikkert greit det, men ville valgt Danmark hvis jeg skolle bodd i et annet nordisk land, folk flest er mindre opptatt av sosial status og lignende, og tar det mer med ro. Pluss at det fokuseres mer på menneslig kontakt der nede.

 

Alby

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Hej Der :(

 

 

Har været her et stykke tid, men har heller ikke mødt det store antal danskere herinde.

Jeg ved dog at her er en del, og har erfaret at dem der er her i langt de fleste tilfælde ikke ønsker at give sig til kende som danskere; hvad jeg ikke forstår.

 

Jeg har i hvertfald ikke noget at skamme mig over som dansker, tvertom.

 

Men nok om det, det er da totalt lækkert at der er nogen der starter en tråd op i nationalsproget.

 

Tak for det :w00t:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gammelt tråd måske...men ikke desto mindre ville jeg da også lige melde mig (:

 

Kender da også en eller to andre danskere herinde, som jeg dog ikke vil tro er så aktive i forummet. Men der skal da nok være en del. Har selv forsøgt at udbrede EL lidt til andre, men dumme WOW og andre står lidt og skygger..hmm..

 

Er ikke så aktiv for tiden i spillet, men har dog været der længe efterhånden, og skal da også nok komme tilbage. Håber at se nogle af jer derinde.. (:

 

//Zil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Davs Megatron, du må godt sende mig et besked ingame hvis du vil tale lidt dansk ^^

Edited by HeLLRaiZeR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er vist aldrig blevet skrevet ind, at vi har lavet vores egen kanal. Alle danskere er velkomne til at tilslutte sig kanal 1805, hvor en del af os som regel sidder og snakker om løst og fast :D

 

Vel mødt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×