Jump to content
Eternal Lands Official Forums
Sign in to follow this  
Vanyel

Pierwsze kroki w Eternal Lands

Recommended Posts

Moze kiedys, teraz nie mam na to ani czasu, ani ochoty.

Btw. gdyby ktos chcial przejac elporadnik, to prosze o kontakt.

 

PS. Nicka 'Vanyel' nie uzywam juz od... prawie dwoch lat;)

Edited by Kheres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehhh, Vanyel to byl pr0 gosc, pamietam jak mnie kiedys zaskoczyl jak po polsku na #message powiedzial, zeby nie gadac na localu po polsku ino powedrowac na kanal 44( myslalem autentycznie ze to jakis Bog przemawia i i sie dziwilem ze moge to zrozumiec :medieval: )

Nie to co te n00b modki co ich ostatnio w el pelno :confused:

I mial pr0 wytlumaczenie jak sie gdzies w angielskim machnal "dont blame me, blame my english teachers", dawne czasy :)

 

mp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×