Jump to content
Eternal Lands Official Forums
Electric

Nederlandstalige encyclopedie

Recommended Posts

English? Read below.

 

Een eerste versie van de Nederlandstalige encyclopedie is af en kan hier gedownload worden:

http://tinyurl.com/2wgmjf

 

Dit is een zip-bestand die uitgepakt moet worden in de "languages" directory van je EL installatie. Overschrijf de bestaande bestanden.

 

Om gebruik te maken van deze taal, zet je de "Language"-setting (onderdeel van de tab "Misc") op "nl" in de opties vanuit het spel of in el.ini.

 

Probeer de vertaling aub uit en meld ontbrekende info, vertaalfouten, opmaak fouten en/of inhoudelijke fouten op het mail adres "eternallands" van het domein "xsmail.com" (staat ook in de encyclopedie zelf). Gebruik hier aub geen forum pm's voor.

 

Om de vertaling bruikbaarder te maken, heb ik de gebruikte vertalingen en hun Engelstalige tegenhanger in een eenvoudige database gezet waar je makkelijk doorheen kunt zoeken. Handig als je wilt handelen met Engelstalige mensen en je weet niet dat ze Bilzekruid bedoelen als ze het over "Henbane" hebben :huh:

http://tinyurl.com/2p6vrf

Het kan ook handig zijn om die mensen bovenstaande link te geven zodat ze kunnen vertalen wat jij wilt hebben. (Als aan deze tool iets handiger gemaakt kan worden, hoor ik het ook graag)

 

(De meest recente versie kan altijd uit de cvs van freepository.com gehaald worden)

 

English:

This is the first dutch translation of the encyclopedia. The second link given is a small tool to translate EL-items to/from dutch, which will hopefully make it easier to trade with someone that doesn't speak english (too well). Please mail me at the address "eternallands" of the domain "xsmail.com" with any errors you may encounter. No forum pm's for this please.

 

Electric

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×