Jump to content
Eternal Lands Official Forums
Korgan

Suomi Finland Perkele

Recommended Posts

Ohan niitä vaik kuin, mut ovat joko pirun hiljasia (supremeriku) tai eivät vaan käytä foorumia. Ja sit eräät on onnistunu hommaamaan itelleen bännit (Ryystinna/Ketunraato esmes). :)

Ryystinna hommas bannit? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohan niitä vaik kuin, mut ovat joko pirun hiljasia (supremeriku) tai eivät vaan käytä foorumia. Ja sit eräät on onnistunu hommaamaan itelleen bännit (Ryystinna/Ketunraato esmes). :medieval:

Ryystinna hommas bannit? :(

 

Ryystinna - This player did nasty things and is locked

ketunraato - This player did nasty things and is locked

 

Varmaan illegal multi. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohan niitä vaik kuin, mut ovat joko pirun hiljasia (supremeriku) tai eivät vaan käytä foorumia. Ja sit eräät on onnistunu hommaamaan itelleen bännit (Ryystinna/Ketunraato esmes). :lurker:

Ryystinna hommas bannit? :)

 

Ryystinna - This player did nasty things and is locked

ketunraato - This player did nasty things and is locked

 

Varmaan illegal multi. :D

Melkosia vipeltäjiä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ei mitään mainintaa puolivirallisesta ELSuomi-miitistä :o

Kokoonnuttiin meille (MiikZ kävi kylässä) Juotiin kaljaa, naurettiin ja kuoltiin PKssa. jei, ensi kerralla isompi lössi, kait.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jumalan terve!

 

Visvamönkijä tylsistyy töissä kuoliaaksi, laitoin pomolle goatsen taustakuvaksi ja nyt se skannaa vetelät housussa viruksia koneestaan. Halvat on huvit. 

 

over'n'out

 

-Vis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aiheuttaa kohtuullista repeilyä tuommonen xD

Vähän kovempaa tavaraa kuin koristella kaverin cubicle Hasselhoffin ryijykuvilla :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

w00t, gratz!!!

Ootkin pitänyt ihan liian pientä ääntä ittestäs. :pickaxe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Minäkin oon täällä, omg :P Ja eka foorumipostaus vaikka on tätä tullut lueskeltua vaikka miten paljon :)

Olitkos sinä se DeL tyyppi? :) Vai muistelenko jotai toista? :D Itekin olin DeL:issä aikanaan muutama vuosi sitte.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Olitkos sinä se DeL tyyppi? :P Vai muistelenko jotai toista? :P Itekin olin DeL:issä aikanaan muutama vuosi sitte.

 

Juu, oon se DeL-tyyppi, hiljainen addikti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikäs tää tämmönen heppu ku Visvate? Ikinä kuullukaa. :P:)

 

Meijän luvut on taas vähän laskussa ku Miiks lopetti (vaihteeks) ja lähti Felkku-pojan kanssa armeijaan. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mikäs tää tämmönen heppu ku Visvate? Ikinä kuullukaa. :);)

 

Meijän luvut on taas vähän laskussa ku Miiks lopetti (vaihteeks) ja lähti Felkku-pojan kanssa armeijaan. :P

Visvate mönki pelissä jo ennen minua jos oikein muistan.

 

Ja joo tuli lopetettua pelaaminen :happy: Puoliks armeijan takia ja puoliks sen takia, että peli alko menemää huonompaan suuntaan. Todennäkösesti tällä kertaa oli lopullinen lopetus. Hankin jonkun uuden pelin pelattavaks armeijan jälkee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Humpuukia! Peli on koko ajan menossa parempaan suuntaan! (Ja ei, minulle ei makseta tästä hehkutuksesta.)

Silti, wubs MiiX. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Humpuukia! Peli on koko ajan menossa parempaan suuntaan! (Ja ei, minulle ei makseta tästä hehkutuksesta.)

 

 

 

luppaatko!?

 

 

 

-v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minä, Cara, vannon kautta Kiven ja Kekkosen, että tämä loistava peli kehittyy jatkuvasti, ja yleensä parempaan suuntaan. Valitettavasti kukaan ei kuitenkaan maksa minulle tästä optimismista. :D

 

Mutta mitäpä mie tietäsin, enhän mie tee muuta ku keräilen kukkia ja kakkaa. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siis hä, mitää tää nyt on. siis tottakai miix tulee takas armeijan jälkee :icon13: nii ja moro vaan kaikille muillekki Suomalaisille :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah, nyyppä, oikeen tuplapostata piti. :closedeyes:

 

Ja jotta jotain asiaakin tähän saisin...hmmm...hmmm...noh, kaunis päivä tänään, jopa +17 astetta, jeejee. *happydance*

Hetko, jiggy oli jostai etelämpää? Teil ollu kesä jo pitkäänki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tottakai piti tuplapostata :D.. koska.. unohin ton tosta ekasta tietenki :) nii ja on täs ollu lämmin, mitä ny pari päivää. toivotaa ettei sada paljoo kesällä et pääsee paljon rannalle :D

Edited by JigSaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parempi etten enää edes kommentoi tuota siun tumpelointia. :)

 

Ja sitä vartenko se poika reenoo, että näkys sikspäkki siel rannalla? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Humpuukia, armeijassa töissä tarviit hyvät keuhkot että kestää tupakkaa ketjussa. Vahva maksa on myös eduksi. Sitä ne siellä nykyään tekee ja paskat ne saa mitään uutta kunnollista upseerikantaa aikaiseksi. Leipiintynyt kasa lössiä ilman ihanteita, keuhkosyöpä ja maksan vajaatoiminta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×