Eternal Lands Official Forums
Sign in to follow this  
YaLe

Ban? ;>

Breaking rule 5, illegal multiplay. You might want to take a look at rule 4 too.

(Also it's kind of funny you are posting from neither of the IP's this character plays from)

Zastanawiam sie, jak to mozliwe, skoro nie posiadam zadnych altow. W jaki sposob moglem zostac posadzony o niezgodna z zasadami gre? Jakimi postaciami niby to robilem?

Nie wiem zbytnio o co chodzi - bo Akkarina uzywam/uzywalem tylko ja - nie robilem wymian z zadnymi postaciami brata.

Wiec jesli mozna - prosze o przedstawienie mi co dokladnie zrobilem, z kim sie wymienialem w "nielegalny sposob".

(Also it's kind of funny you are posting from neither of the IP's this character plays from)

Gralem w dwoch miejscach - w szkole i w domu. Z tego co mi wiadomo w tych dwoch miejscach mam zmienne IP ;>

Prosze o przetlumaczenie ;>

I know the difference between a dynamic and static IP and can take that into account, as well as if the IP's are from the same isp.

I see 2 distinct different locations, however both are static, meaning they are not changing.

I see on one location: nautilus|matthewbrand|habibi|akkarin

And on the other one: Akkarin|wieslaw1|emis|hmmmm|karolas|kessell|kicker|monsieur|nautilianus|nautilus

|sartan|tigros|treser|undertaker|xantippe (some of these are locked earlier from a previous problem)

And plenty of trades all around. I also see even more sharing of some of those characters with other people and more illegal multi there.

Mnie nie obchodza inne postacie - ja uzywalem TYLKO Akkarinna - i nie dawalem trade z nikim procz Habibi - mojej dziewczyny(co jest dozwolone, inne IP itp). Co wiecej - nie przekazywalem, ani nie otrzymywalem rzeczy z w/w postaci.

Postacie ktore wymieniles(procz Akkarina i Habibi) naleza do mojego brata/kuzyna - ale ja z nimi sie nie wymienialem, wiec nie wiem na czym polega problem.

Akkarin jest czysty, nie gralem nim w sposob lamiacy regulamin. Wiec jesli mozna, prosze o rozpatrzenie tego tematu dokladniej. Bo to, ze moj brat z kuzynem itp sie wymieniali nie powinno dotyczyc mojej postaci, ktora z nimi nie ma nic wspolnego.

What about all the trades with Ciupciak? Those were some interesting trades given Ciupciak was using some of the other characters that are usually on your IP.

Nie wiem na czym polega problem, ani gdzie zlamalem regulamin. Od Ciupciaka kupowalem tylko ekwipunek - w jaki sposob moglem zlamac regulamin, skoro cala kase zarobilem sam, skoro nie przenosilem rzeczy z postaci na postac...?

Kwestie uzywania postaci, ktora gral Ciupciak i logowania sie na moim IP moge wyjasnic w latwy sposob. Mianowicie z tego co mi wiadomo, Ciupciak dal jakas postac mojemu bratu, ale - co to ma wspolnego ze mna? Ja w zaden sposob nie zlamalem regulaminu, co podkreslam juz ktorys raz. Wiec prosze po raz ostatni - zajrzyj w logi, przeanalizuj wszystko i zobacz w koncu, ze postac Akkarin jest czysta.

Jezeli stwierdzisz po analizie, ze zlamalem jakis punkt regulaminu prosze o bana IP, usuniecie wszystkich moich postaci, oraz konta na forum.

Ok, so you are saying you only own Akkarin, you have no alts, and you do not share, even with Hibibi? Hibibi comes to your house to play? And that every other character on your IP belongs to your brother, or is shared by your brother and somebody else?

Tak, tylko ja uzywam Akkarina, nie mam zadnych altow. Gralem w domu, i czasami w szkole. Nie wspoldziele go z nikim. Habibi nie logowala sie nigdy u mnie, ani ja u niej.

Wszystkie postacie(procz Akk) grajace na moim IP naleza do mojego brata i kuzyna.

Jako ze winny sie tlumaczy, nie chce brac juz udzialu w tej dyskusji. Skoro uwazasz i masz dowody na to, ze zlamalem regulamin - banuj. Mi juz na Eternal Lands nie zalezy tak jak kiedys, wiec nie bede toczyl bezsensownej rozmowy.

It's not senseless, I am trying to understand you, and who everybody is. (I think we did pretty well given the languages ;) )

I am unlocking Akkarin.

Dziekuje za podjecie takiej decyzji. Jesli jest taka mozliwosc, to prosze o zablokowania mozliwosci tworzenia nowych postaci z mojego IP, w celu unikniecia kolejnych problemow tego typu.

The only way I can prevent new characters from being created is to ban your IP and whitelist your character name.