Eternal Lands Official Forums
Sign in to follow this  
YaLe

Banned ;)

Witam wszystkich

Hmm, jak widze dostalem bana - oczywiscie spodziewalem sie go, jednak sumienie mam czyste;) Postaram sie to wszystko wyjasnic, bo logi nie zawsze prawde mowia.

Jakies dwa tygodnie temu zagadal do mnie Shocker(dobry przyjaciel), ktory zlozyl mi propozycje na ktora sie podkusilem. Gralem wtedy postacia o nicku Yellin. Przekazalem caly staff na shocka, i gralismy razem. Po dwoch, moze trzech tygodniach znudzilo mi sie to - zauwazylem, ze wspoldzielenie chara nie jest dla mnie. ze musze grac sam. Doszedlem do wniosku,. ze zaloze nowa postac, Nautilusa. Nie uzgadnialem tego z Shockierm. Zalogowalem sie na shocka, wzialem co bylo pod reka i do baga :rolleyes: Podnioslem to swoja nowa postacia i zaczalem znowu sobie grac w ELa. Oczywiscie Shockier sie na mnie wkurzyl, ale z chara wzialem dokladnie tyle, ile na niego dalem ;0

Do dzisiejszego wieczora na Nautilusie gralem ja i moj brat ozzy czego nie ukrywam, ale oswiadczam, ze wiecej tego naba tu nie wpuszcze :pickaxe:

Rozumie swoj blad i przepraszam... chociaz ten ban to swiatlo w tunelu - moze przestane grac w Ela. Wiec wnosze o odbanowanie postaci od razu, albo jezeli mod uwaza, ze swoje musze odcierpiec - zbanowanie jej na zawsze + mojego IP. Nie chce bana na 3 miechy itp, albo na zawsze, albo wcale - o tyle prosze :pickaxe:

To tyle.

PS. Prosze kogos o przetlumaczenie, bo zbytnio angielskim nie wladam :lurker:

Pozdrawiam, Yale/OptiC/NautiluS :pinch:

Translation:

Hello everyone

I see I've got a ban - of course I expected that, though my conscience is clean :rolleyes: I'll try to explain everything, as logs not always tell the truth.

About 2 weeks ago Shocker sent me a proposal I accepted - I was playing on Yellin then. I gave all my stuff to Shocker and we started playing together. After 2 or 3 weeks I got bored with that - I realised sharing characters is not for me. I created a new character, Nautilus. It wasn't agreed upon with Shocker. I've just logged on Shocker, taken what I gave previously and put that in bag I picked up later with Nautilus. Of course shocker was angry, but I didn't take more than I gave previously.

Nautilus was used only by me and my brother Ozzy, but I won't let him play on this char anymore.

I understand my mistake, though this ban has it's pros - maybe I'll stop playing EL. I'd like to ask for my character to be unbanned or banned forever and IP-banned. No 3-month bans or something like that please.

Yale/OptiC/NautiluS

You have been sharing shocker since at LEAST August.

Once you use that character it is considered your alt. You cannot take stuff on and off an alt and put it on another one of your characters.

Also you cannot trade with your brother(s) if you let them use your character too.

All in all, a lot of illegal multi.

You are not getting an unban now, so I guess it is never.

You have been sharing shocker since at LEAST August.

Once you use that character it is considered your alt. You cannot take stuff on and off an alt and put it on another one of your characters.

Also you cannot trade with your brother(s) if you let them use your character too.

All in all, a lot of illegal multi.

You are not getting an unban now, so I guess it is never.

Obaj uzywaliscie Shockera przynajmniej od sierpnia. 
Od momentu, kiedy zalogowales sie na te postac, jest ona uwazana za Twoja postac alternatywna (alta). Nie ma mozliwosci przekazywania przedmiotow pomiedzy nia a jakakolwiek inna z Twoich postaci. 
Jezeli kiedykolwiek pozwoliles uzywac braut Twojej postaci, nie mozesz, rowniez, wymieniac przedmiotow z jego postaciami.
Tak czy siak, bardzo duzo niedozwolonej interakcji (pomiedzy Toba a Shockerem oraz Toba i Twoim bratem).
W tej chwili nie otrzymasz swojej postaci z powrotem, coz - to pewnie oznacza, ze nie otrzymasz jej nigdy (zgodnie z Twoim wlasnym zyczeniem).

Przeczytaj rowniez nowe zasady banowania/odbanowania postaci.

Edited by Iori

Witam

Co do Ciebie Aislinn - czasami mam takie wrazenie, ze w ogole serca nie masz, i nie wiesz o co tak na prawde chodzi w grach typu Eternal Lands - o zabawe. Ja i Shocker nikomu nie szkodzilismy, po prostu chcielismy zobaczyc, jak to jest grac razem. Nie wyszlo, wiec kazdy poszedl w swoja strone. Na koniec wyszlo na to, ze kazdy wyszedl na to samo, na co przed "oszustwem".

Tak czy inaczej - jezeli dalej podtrzymujesz swoja pozycje, Aislinn - zgodnie z moim postanowieniem prosze o usuniecie wszystkich moich postaci i zbanowanie IP.

Prosze jednak o to, zeby Shocker zostal odbanowany.

Pozdrawiam, Damian

Witam

Co do Ciebie Aislinn - czasami mam takie wrazenie, ze w ogole serca nie masz, i nie wiesz o co tak na prawde chodzi w grach typu Eternal Lands - o zabawe. Ja i Shocker nikomu nie szkodzilismy, po prostu chcielismy zobaczyc, jak to jest grac razem. Nie wyszlo, wiec kazdy poszedl w swoja strone. Na koniec wyszlo na to, ze kazdy wyszedl na to samo, na co przed "oszustwem".

Tak czy inaczej - jezeli dalej podtrzymujesz swoja pozycje, Aislinn - zgodnie z moim postanowieniem prosze o usuniecie wszystkich moich postaci i zbanowanie IP.

Prosze jednak o to, zeby Shocker zostal odbanowany.

Pozdrawiam, Damian

Greetings,

Well, Aislinn, I sometimes get an impression you've got no heart at all and have no idea what is the most important about games like Eternal Lands  - they're all about having fun. Me and Shocker did no harm to anybody. We just wanted to see how it is to play together. It didn't work thus each of us went one's own way. Eventually, each of us gained nothing and lost nothing. Everythig was exactly the same as before we 'cheated'.

Anyhow, if you decide to stick to your decision, Aislinn, I'd like to ask to remove all my characters and banning my IP.

I'd like to ask, though, to unban Shocker.

Regards,
Damian

Seems shocker didn't cheat, you did.

Yes games are for fun, but even games need rules or there is utter chaos. You chose not to follow the rules, you got caught. You don't get to pick and choose which rules you follow (if any) because they aren't fun for you.

Seems shocker didn't cheat, you did.

Yes games are for fun, but even games need rules or there is utter chaos. You chose not to follow the rules, you got caught. You don't get to pick and choose which rules you follow (if any) because they aren't fun for you.

Wydaje sie, ze Shocker nie zlamas zasad Eternal Lands - Ty to zrobiles.
Masz racje, gry maja sprawiac radosc, ale pewne reguly musza obowiazywac nawet w grach, lub... panuje w nich kompletny chaos. Zdecydowales sie nie przestrzegac regul gry i zostales na tym zlapany. Nie mozesz sobie wybierac zasad, ktore chcesz przestrzegac (o ile ktorekolwiek) tylko dlatego, ze nie mieszcza sie w Twojej definicji 'bawienia sie'.

Tak przy okazji chce poruszyc jeszcze pewna kwestie.

Ci, ktorzy kradna chary i staf graja caly czas, bez banow. O kogo mi tu chodzi? Doszly mnie przedchwilka pogłoski, ze niejaki Topios zglosil moje miltikoto, a sam zlamal regulamin. Ukradl postac niejakiemu Sentinowi. Jak oko za oko, to prosze jego tez sprawdzic. Dziwie sie, ze sam Sentin tego nie zglosil ;/

Ja rezygnuje z drugiej szansy, odbanujcie moze szybciej shocka w to miejsce :rolleyes:

Pozdrawiam, Damian

Tak przy okazji chce poruszyc jeszcze pewna kwestie.

Ci, ktorzy kradna chary i staf graja caly czas, bez banow. O kogo mi tu chodzi? Doszly mnie przedchwilka pogłoski, ze niejaki Topios zglosil moje miltikoto, a sam zlamal regulamin. Ukradl postac niejakiemu Sentinowi. Jak oko za oko, to prosze jego tez sprawdzic. Dziwie sie, ze sam Sentin tego nie zglosil ;/

Ja rezygnuje z drugiej szansy, odbanujcie moze szybciej shocka w to miejsce :rolleyes:

Pozdrawiam, Damian

I'd like to address one more issue.

People who steal others' characters keep playing without getting banned. Who I mean? I've just heard that somebody named Topios reported my 'miltikoto' [i]/Shoot me. No clue what he means - most probably his illegal multiplaying. Iori/[/i] while this very person broke Eternal Lands rules. He stole Sentin's character. Proverbial an eye for an eye. I'd like to request investigating his activity as well. I'm really surprsed Santin didn't report it himself.

I'd like to give up my second chance. Could you unban Shocker a bit earlier instead?

Witam

Bym zapomial - zbanujcie rowniez moja postac na pk serverze, oraz IP na ten server.

Dziekuje za mile spedzone chwile, Damian

Witam

Bym zapomial - zbanujcie rowniez moja postac na pk serverze, oraz IP na ten server.

Dziekuje za mile spedzone chwile, Damian

Hello

I'd almost forgotten - ban my character and IP in Test Server as well.

Thank you for all the nice time,
Damian