Jump to content
Eternal Lands Official Forums
Sign in to follow this  
rebootedrock

Some suggestions for the Harv,Alch, and Mau Community

Recommended Posts

Having just reached diamon lv harvest it seems to me like it was not enough... I mean, Of course diamonds are a good harvest but should It really end there?? I would suggest these materials be added:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Blue Diamonds: In case you didn't know, there are infact diamonds of every color (blue being the rarest) harv lv req: 43

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Tritanium: a new metal, new weapons are listed here, please note: These items CANNOT be bought except from players

Harv lv req: 50(ish)

~~~~~~~~~~

Tritanium Scimatar: A long, curved blade.

Materials needed: 9 Tritanium Bars, 4 Titanium Bars

Manu Level: 70

~~~~~~~~

Tritanium Katana: Simmer then the Scimatar, but of a much better Quality.

Materials needed: 6 Ttritanium Bars, 3 Titanium Bars

Manu Level: 73

~~~~~~~~

Tritanium Warblade: Very large and Thick sword(NOT ! A 2handed sword)

Materials needed: 10 Titanium Bars, 3 Titanium Bars

Manu Level:75

~~~~~~~~

Hope these are good :P

 

Note that these are not set it stone, and suggestions/comments are welcomed. :)

 

~Cheers~

Share this post


Link to post
Share on other sites

very nice...they were discussing about a better titanium...and those sound good to me...

 

 

and btw...nice sig lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dont like the name Tritanium (which u spelled wrong twice in the materials needed :lol: )

It just looks too much like Titanium.

Also why SWORDS!?!? we got plenty of those... id love to see some more staffs..

Share this post


Link to post
Share on other sites

i'd like to see more armor...helms and body armor...maybe some more shields too

Share this post


Link to post
Share on other sites

axes!...has anyone suggested that??...cuz i dont remember reading about that yet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just don't understand why we have only hammers (crap), staffs (better), and swords (good)...

 

What happened to all the OTHER weapons that exist in the world?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I agree.

 

Go bows! Go longbows! Go crossbows! Go BALLISTAS!

 

Rah! Rah! Rah!

 

I think that this should be a seperate ARCHERY skill.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, we need lots more weps. Staffs, axes, bladed staves, spears, halberds, bows, crossbows, throwing weps, good magic attacks, flails, maces, a torch weapon, hooks, whips, etc. Be nice if we could have a major wep update, since we haven't had one in a while.

Share this post


Link to post
Share on other sites

There will be a new skill, eventually, and the gemstones we have already will be used for it. (not all of them are harvestible yet, but will be)

Share this post


Link to post
Share on other sites

*drools at the thought of a long bow hanging over his shoulder and a quiver of arrows strapped to his back*...

 

...*thinks* now all i need its two nice tit short swords...<~LEGOLAS~>

Share this post


Link to post
Share on other sites

and battleaxes and greatsowrd (2handed) and I think u should be able to have 2 1handed weapons in each hand like 2 scamitar would be fucking cool and ffs new helmet they are sooo fucking ulgy.... and shields just suck they are ulgy to get a "tower shield" thsoe are cool not a round one!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol Amithra...its been said already...tons of times...and i believe there wont be 2 1-handed weaps...but it would be awesome tho...

 

speaking of which...if they put in ranged weaps...we will be able to keep a sword and bow equipped? or just have to switch them back and forth?...just an idea...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Frogg

How about some cheapo crap weapons (boomerang, scissors, pointed stick) for the ghetto people?

Share this post


Link to post
Share on other sites
There will be a new skill, eventually, and the gemstones we have already will be used for it. (not all of them are harvestible yet, but will be)

 

hmm, new skill, interesting...

Share this post


Link to post
Share on other sites

suggestion for the new material, tritanium, come now,..

lets go back to basic

copper/not in this game, but very basic in most

iron

steel

titanium

mithril and or addymantyte

or if u want something new make kryptonyte armor and weapons

jsut a suggestion, also i do agree that u need more ores after u reach certain lev there no point in getting to 100, u should make more ores and have 1 that u need lev 80 atleast

as for weapons and armor we need lots more(hopping they come out with enchanted staff for mages soon)

the scimater and other weapons was good, some new armor wouldnt hurt iether

Share this post


Link to post
Share on other sites
How about some cheapo crap weapons (boomerang, scissors, pointed stick) for the ghetto people?

 

lol ghetto!...haha...just have sticks layin around IP...you can beat the rabbits with...lol...classic...

Share this post


Link to post
Share on other sites
How about some cheapo crap weapons (boomerang, scissors, pointed stick) for the ghetto people?

 

Boomerange ain't crap! You ever seen LinK!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×