Jump to content
Eternal Lands Official Forums
sMooMs

Netherlands / Holland

Recommended Posts

spel is saai, verder gaat bijna alles perfect

 

dan doe je er wat aan :)

 

of ga je WoW spelen ofzo om je leven helemaal te verneuken (ik speel WoW naja nu ff niet :))

Share this post


Link to post
Share on other sites
EL is saai en WoW is verslavend lijkt me duidelijk ;p

 

EL was verslavender voor mij dan WoW om eerlijk te zijn... besides ik ben Guildless in WoW en het is niet bepaald makkelijk om als hunter een nieuwe raiding guild te vinden :icon13: de kans is groot dat ik finaal stop met WoW. ik ben erdoor verveeld en men vrienden zijn ook gestopt.

 

waarvan er 1 terug is in EL...en ik had wel zin om weer EL te spelen en dat is nog steeds zo :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan niet van je verslaving afkomen eh? ;)

 

hoezo verslaving ?

 

EL is één van die dingen die je nodig hebt om te overleven, net zoals eten, drinken en slapen :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kan niet van je verslaving afkomen eh? ;)

 

hoezo verslaving ?

 

EL is één van die dingen die je nodig hebt om te overleven, net zoals eten, drinken en slapen :P

 

psies jij snapt em.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de post valt ook elke keer dood...

 

wat doen jullie zoal tegenwoordig?

 

en in welke guild zit iedereen? ik zie al paar oude NLers die naar andere guilds zijn verhuisd... ben benieuwd waar iedereen heen is..

 

ik zit IIG weer in EG ^^ geen pk voor mij dus atm :(

 

Hype

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit samen met BethAhabah in Crea (Creative Wanderers), Onze eigen guild. We moeten nog wat aan reclame doen doen enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BleedingSoul - LDW (Legendary Dragon Warrior) - 1 man guild (3 members zijn Blee, alt en bugged :(, "cannot remove")

BloodSoaked - [NL] (Never Lenient) - wat Ambro zei

 

-Blee

Share this post


Link to post
Share on other sites
BleedingSoul - LDW (Legendary Dragon Warrior) - 1 man guild (3 members zijn Blee, alt en bugged :) , "cannot remove")

BloodSoaked - [NL] (Never Lenient) - wat Ambro zei

 

-Blee

 

ben je bleedingsoul zat ofzo dat je nu bloodsoaked hebt? en waarom zit die niet gewoon in [NL]? :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

BloodSoaked kreeg ik voor niks van een vriend. En gebruik ik om hier en daar wat Yeti mee te pwnen en wat te PKen. Zeer goed tijdverdrijf tijdens je harvest sessies.

Blee is nog steeds m'n main char.

 

Later, waarschijnlijk rond november, krijg ik bezoek van iemand die ik ken op EL, wie maakt niet uit, en wss zal ik BloodSoaked doorgeven aan die persoon en dan werken we een plannetje uit. :)

Dat bestaat uit BloodSoaked reseten en er Blee mee plvlen door middel van pvp. :) (Wat, na testen op test server, precies zal uitmonden op ongeveer 700k - 800k/u makkelijk. :) )

 

Nuja, da's voor later. ;p

 

-Blee

 

EDIT: bijna vergeten, ik hou Blee liever in m'n eigen guild. :) Moet ik met niemand rekening houden als ik iets doe. :) Zoals noobs PKen en dan alle drops weergeven ter bescherming van m'n guildies. :confused:

Edited by BleedingSoul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×