Jump to content
Eternal Lands Official Forums
sMooMs

Netherlands / Holland

Recommended Posts

Boedha met een bril op de neus of het achterste van Boudha

 

maar het is een dogu dogu1.JPG

Edited by Ilse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een dogu uit japan. En dat zeg ik alleen omdat de anderen het zeggen, dus zou het wel zo zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, daar gaan we dan, de eerste speler met het juiste antwoord en winnaar in categorie A, is inderdaad Myrea. \o/

 

Voor categorie B ben ik naar het park gegaan vanmiddag en aldaar in het zonnetje gevraagd welk van de antwoorden men het meeste aansprak bij die afbeelding. Ontzettend gelachen, leuke conversaties gehad en toen de tijd om was bleek het een interessante uitslag.

 

Met de meeste, en beide precies evenveel stemmen: de inzending van Niemand en van Scarr.

Ik heb besloten om jullie allebei dan ook te belonen.

 

Myrea, Niemand, Scrarr, gefeliciteerd, als je online ingame bent laat het me even weten via /pm en ik kom naar je toe. Mocht het binnen 7 dagen niet lukken dan stuur ik je de coords van een hyperbag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mocht je van statistieken houden:

 

9 x Een zoenende alien of puntenslijper

15 x De Oma van Knabbel en Babbel etc..

4 x Ba Barracus die ..

7 x Boedha met bril of..

15 x Dogu uit Japan en dat zeg ik alleen omdat…

 

( originele teksten zijn gebruikt, voor hier even afgekort )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha! Professioneel aangepakt :P

 

Gewonnen \o/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wel bijblijven he :hiya:

 

Maar als je de prijs niet wil, weet ik wel een liefhebber ( :whistle:me me me me)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, daar gaan we dan, de eerste speler met het juiste antwoord en winnaar in categorie A, is inderdaad Myrea. \o/

 

Voor categorie B ben ik naar het park gegaan vanmiddag en aldaar in het zonnetje gevraagd welk van de antwoorden men het meeste aansprak bij die afbeelding. Ontzettend gelachen, leuke conversaties gehad en toen de tijd om was bleek het een interessante uitslag.

 

Met de meeste, en beide precies evenveel stemmen: de inzending van Niemand en van Scarr.

Ik heb besloten om jullie allebei dan ook te belonen.

 

Myrea, Niemand, Scrarr, gefeliciteerd, als je online ingame bent laat het me even weten via /pm en ik kom naar je toe. Mocht het binnen 7 dagen niet lukken dan stuur ik je de coords van een hyperbag.

 

Haha gefeliciteerd dame en heren!

 

En LOL, ben je echt naar het park geweest?!

 

geniaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie je wel, daar achter dat gordijn! Stiekemerd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk, het is weer veel te lang geleden... Ik ben er! :P

(en welk boek?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat ik door enkelen gemist word.Alles gaat heel goed hier. We hebben een fantastische maar zo drukke vakantie achter de rug dat ik geen tijd had om jullie te missen (voelt zich wat schuldig :P )

Onze vakantie in Portugal was super!

En mijn zoon heeft me ook kennis laten maken met Minecraft en daar ging mijn online tijd naartoe deze zomer, samen met hem, wat hij natuurlijk fantastisch vond;

Ik zal wel weer op EL komen hoor, nu nog een weekendje boeken kaften en laatste dingetjes voor school in orde zetten en dan kom ik er weer aan.

Doe ze daar alvast de groetjes van mij.

 

Sissi

Edited by Ilse

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

Ik heb gehoord dat ik door enkelen gemist word.Alles gaat heel goed hier. We hebben een fantastische maar zo drukke vakantie achter de rug dat ik geen tijd had om jullie te missen (voelt zich wat schuldig :P )

Onze vakantie in Portugal was super!

En mijn zoon heeft me ook kennis laten maken met Minecraft en daar ging mijn online tijd naartoe deze zomer, samen met hem, wat hij natuurlijk fantastisch vond;

Ik zal wel weer op EL komen hoor, nu nog een weekendje boeken kaften en laatste dingetjes voor school in orde zetten en dan kom ik er weer aan.

Doe ze daar alvast de groetjes van mij.

 

Sissi

 

 

Hey Siss!

 

Leuk van je te horen.. Kom maar snel terug ja :)

 

Cu ingame

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal, ik weet het, ik had beloofd om terug te komen maar mijn zoon heeft me verslaafd gemaakt aan een ander spel dat we samen in het Nederlands kunnen spelen.

Maar ik kom zeker terug hoor, wanneer je mij het minst verwacht :D

 

Voor nu wens ik jullie allemaal een Vrolijke kerst toe en een Gelukkig en gezond Nieuw Jaar 2014 voor hele familie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×