Jump to content
Eternal Lands Official Forums
Sign in to follow this  
jakie

Holland

Recommended Posts

satan hij vraagt om nederlandse en belgse mensen. dus brian kan ook gewoon nederlander zijn, in nederlands praten ze ook nederlands (moedertaal) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol blondy ;) hehe brian maffe vent pkt er op los maar als ie don ziet rent ie de benen onder zen lijf uit :) en ja je hebt gelijk ik blijf liever bij men vrienden en praat engels dan dat ik naar een stel homo's ga waark nl kan spreken engels is zo enzo belangrijk in dit spel....

 

*laat zen chims nog eens los*

Share this post


Link to post
Share on other sites

sniper houd iets te veel van zijn chimmies, er moet eens een groep komen die beetje goed in magic is en smite summons doet. iedereen tegelijk, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmz dan haal ik de rest van me pak erbij + de guild members die er ook stuk of 10 kenne summenen:P wordt nog leuk haha :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

satan, als je in dezelfde guild zit vallen je summons elkaar niet aan, altans dat was zo toen ik nog speelde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Satan lol jij ben elite van nl en ik dan ?

lol next je stelt tegenwoordig nog maar weinig voor, vroeger hoorde je bij de elite nu niet meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd lobo verbaast me als ie nog een klap kan raken op don.... en nee xxxxxxxxxx als we allemaal de zelfde guild zijn (eg) dus dan vallen ze elkaar niet aan sukkeltje ;) je kan toch ook geen andere guildmembers van dezelfde guild aanvallen hoe blond kun je zijn :S en jij bent elite? LOOOOOOOOOOOOOOOL

Edited by Jezebelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

... summons van verschillende personen uit 1 guild vallen elkaar aan, tenzij dat gefixt is in vorige update, en me haaar is zwart, heb jij geen blond haar ingame sniperj ? :-P

Share this post


Link to post
Share on other sites

juist placid lol

 

en summons van dezelfde guild vallen inderdaad elkaar aan ik was gisteren nog boars aan het summonen en men neef beaver en die veielen mekaar aan oh ja ik heb trouwens nog een pic met logger die je eens moest zien :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lobo das oud nieuws :(

 

ja mijn haar INGAME ja xxxxxxxxxx :P ik heb zelf donker bruin haar..... en tja iedereen kan een foutje maken kan nog niet eens summenen is nog lvl 0 :P maar was wel van plan binnekort summ te gaan trainen zodak wat chims in kf los kan laten :P

Edited by Jezebelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

placid it is *ik hou VAN je* :wub:

 

 

hehe pikkie noob benk niet maar iedereen kan fouten maken toch? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja xxxxxxxxxx;-)

Edited by Jezebelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

aardappelhoofd? hmmz hoezo die dan ? en trouwens brian kun je er NOG slomer utizien dan je al doet mafkees :P net een stoned persoon man als jij voorbij komt sjokken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×